"Ten rodzaj miłości nigdy nie umiera. Więc nie próbuj jej niszczyć, bo jeśli to zrobisz, zniszczysz samą siebie."

sobota, 21 stycznia 2012

Prolog



1 września 2011

Drogi pamiętniku,
Dziś  wracam do szkoły. Miło będzie zobaczyć znajome twarze, ale mimo to... Czuję się inaczej. Ann powiedziała mi o głosowaniu na przewodniczącego szkoły. Zgłosiła mnie. Z taką popularnością ( ciekawe skąd się wzięła ) niestety wygram. Wszyscy myślą że jestem taka twarda. Taka fajna. Taka władcza i w ogóle.
Mylą się.
W środku czuję pustkę. Dwa miesiące temu wszystko się zmieniło. Przez jeden dzień zostałam w szkole dłużej. Tylko o 10 minut. Nienawidziłam się spóźniać, więc szybko szłam do domu. Gdy dotarłam, nie mogłam uwierzyć własnym oczom. Nie poznałam domu. Miejsca, w którym żyłam 18 lat. Nie mogłam nazywać tego miejsca domem. Nie po TYM...   Może i kiedyś byłam tą imprezowiczką, przyjaciółką wszystkich, zabawną, zawsze najlepiej ubraną, zawsze w najlepszej fryzurze, zawsze najładniejszą, mającą najlepszego chłopaka... Wszyscy wiedzieli, kim jest Helene Low. Wysoką, szczuplutką dziewczyną o długich, brązowych włosach, wielkich oczach i jasnej, pięknej cerze. Ale nikt nie wiedział, kim jest Lana. Ciepła, altruistyczna dziewczyna o złotym sercu, potrafiąca współczuć każdemu, nie potrafiąca nienawidzić, potrafiąca kochać jak nikt inny. Taka jestem. I taką mnie znała matka.  Oraz przyjaciółka. Ann. Mój chochlik... Siostra... Moje ramię, na którym mogę się wesprzeć
Dziś zacznę inaczej. Zacznę szczęśliwa. Nie jak przez ostatnie dwa miesiące - we łzach.
Będę się trzymać słów matki - " To twoje życie, skarbie. Jak je przeżyjesz zależy od tego, z jakim nastawieniem się do niego zabierzesz. Więc lepiej się uśmiechnij i ciesz się dniem."
I tak zamierzam dziś zrobić.

Helene.
Lana.






_______________________________________________


Czytam = Komentuję

2 komentarze:

  1. ciekawie się zaczyna ;). czekam na ciąg dalszy.
    fajne jest to, że na mnie też wołają Ann, jak na jedną z Twoich bohaterek ;D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :) dzięki za przeczytanie. Już są dwie nowe notki, także - polecam !!!

      Usuń